Som utlovat



Detta är bra shit!
De här barnprogramen ska min barn få se på när och om jag får några och inte den moderna sockersöta iq-befriade skiten som produceras nu för tiden...

Alla är från början om ni orkar glo.



Ronja Rövardotter

En klassiker, vem har inte sett Ronja rövardotter liksom.





Resan till melonia


Fråga mig inte hur jag kom övar denna men jag hade den i alla fall på video som liten och såg den säkert 1000 gånger.





Dårfinkar & Dönickar

Denna miniserien måste varit ganska förvirrande för ett barn, men jag gillar att den har könroller i fokus.


Kommentarer
Postat av: vanja

Bästaa!! :D

2010-03-14 @ 19:17:51
URL: http://vanjas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

resan till melenia ohhyeah haha har fan filmen på datorn;):P

2010-03-14 @ 19:32:48
Postat av: vanja

sv: haha, ja kanske ska göra det :) skeonska aar naajs

2010-03-14 @ 20:31:49
URL: http://vanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0