Ännu en telefonförsäljare

En telefonförsäljare ringer:



Telefonförsäljaren:
Hej

Jag:
Haj (jag är skånsk)

Telefonförsäljaren: Jag rinnger från villaärares riksförbund och undrar om du vill ta del av vår försäkringsplan..

Jag: Nej tack!

Telefonförsäljaren: Utan att ens jämföra med din nuvar...

Jag: Ja precis, utan att ens jämföra med min nuvarande försäkringsplan!

Telefonförsäljaren: Ja, okej det var ju synd för då.. Äh.. Nä.. Okej.. Hejdå

Jag:
Hejdå!


Jag vet jag borde kört något bättre, men mina föräldrar var hemma. Dom gillar inte att jag gör det.



Kommentarer
Postat av: Nergs

Haha vafaan jag böjar seriöst bli trött på all snack om att telefonförsäljare är sketjobbiga visst det är dem. Men dem gör bara sitt jobb du kan registrera ditt nummer i ett system som heter nix tror jag det var och då kan inga telefonförsöljare störa dig mer .. Det är gratis att registrera sig där prata med din operatör bara :)

2010-03-09 @ 14:06:00
URL: http://whereisnergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0