D.O.C



Idag har jag knappt hunnit blogga (eller det har jag inte, förrens nu). Har lite dåligt samvete för det, men och andra sidan har jag fått mycket gjort.

Vet inte om jag har nämnt det tidigare men jag och två vänner har börjat designa t-shirt tryck.  Så vi hade en liten foto session idag. Vi är visserligen bara ett gäng glada amatörer men jag är riktigt nöjd med resultatet. Vi kallar projektet Diamant palletten (inte helt bestämt än). Har än så länge inga tees klara men ni lär bli dem första som får reda på när vi har de!


Tänkte att ni kanske ville se några av bilderna som var värda att spara.. (om inte, stäng ner nu)














Kommentarer
Postat av: Ozzie

yeahyeah rock n roll :)bilden dig dig:)

2010-02-26 @ 13:53:29
Postat av: Johanna

Snygga bilder! :D

2010-02-27 @ 12:54:29
URL: http://johannalundgren.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Svar till Robin: Jag visste inte vart jag skulle svara så jag skriver här igen hehe. Jag har en ganska så "simpel" kamera, en nikon D60. Den är jätte jättebra och lätt att lära sig. jag tycker verkligen att ni ska fortsätta att ta den här typen av bilder för dom var skitcoola! 3:e bilden är snyggast haha :D

2010-02-27 @ 15:06:26
URL: http://johannalundgren.webblogg.se/
Postat av: carro

den andra bilden gillas starkt (:

2010-03-02 @ 23:41:52
Postat av: Louise

Bilden på robin, NICE! Bilden på dig, COOL! De andra två vetefan :)

2010-03-04 @ 10:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0