Löd culli med lis

Igår var en sådär lagom händelserik dag så jag och Egoina bestämde oss för att gå och käka lite thaimat. Lat som man är går man till det närmsta stället i stället för det bästa (även om man har hört rykten om att hälsovårdsmyndigheten har hittat salmonellabakterier i deras mat).

Efter det gick vi hem till henne och botade hennes obefogade rädsla för Ronja rövardotter.

Egoina: Nej jag vill inte se den! jag har sett att där ska va hemska små flinskalliga troll!

Jag:
Rumpnissar?









Kommentarer
Postat av: Anonym

Rumpnissen: "Talla lite på bollarna"

2010-02-19 @ 15:04:46
Postat av: Sandra

Jag var också svinrädd för rumpnissarna när jag var liten :( och har inte sett filmen sen dess...

2010-02-19 @ 16:22:01
Postat av: Anna

Ha ha "Löd culli med lis" klockrent!!

2010-02-19 @ 16:28:49
Postat av: Anonym

Visst är de hemska!! Min kompis har börjat kalla mig för rumpnisse, jag tror hon försöker säga mig något =/

2010-02-20 @ 00:15:32
Postat av: lite random sådär

Men dem där fågelkärringarna då?

Jag säger då det, Ronja Rövardotter är INTE för barn!

2010-02-20 @ 23:18:48
URL: http://fnozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0