ketch up.. <--- så jävla fyndigt!



Okej då kanske det e dags för en uppsumering. Vad har jag gjort eftersom jag har varit för upptagen för att skriva här?

Catch up liksom..



Jag fick jobb på som telemarketingförsäljare i malmö (telefonförsäljare med andra ord, men telemarketing låter bättre för inte lika många vet vad det är).
Som alla telefonförsäljarbolag hade dom inte riktigt rent mjöl i påsen.. Tro mig de finns alltid en hake när någon försöker sälja något på telefon och du kommer aldrig tjäna på det i slutänden hur bra det än låter!
Vill inte nämna företagets namn eftersom jag har skrivit på ett kontrakt som säger att jag inte får de

Tänk att jag tackade nej till ett jobb som krokimodell för de..

Efter två månader var jag redo att ta i princip vilket jobb som  helst, och ingen blev gladare än jag när jag fick reda på att jag hade fått jobb på en av världens största och mest framgångsrika resturangkedja..

Ja ni gissade rätt, McDonalds. känns som det är rätt illa när man är 21 år och blir överlycklig för att man har fått antällning på McDonalds. men det funkar och man får dricka hur mycket läsk man vill på arbetstid så jag klagar inte.    

På måndag ska jag börja plugga och i helgen flyttar ut ur pojkrummet och in på en studentkorridor..
LIVING THE DREAM!




Nej! nog med seriösighet, måste göra något för att ta ner inlägget på en skön nivå igen...



Såja..


Kommentarer
Postat av: Cattis

Blev helt paff när jag såg (nu först) att det hade hänt saker i din bloggs news feed! Så nu håller jag på att gå igenom alla nya inlägg :)



Haha.. Lite komiskt att du jobbat som telefonförsäljare med tanke på att du tidigare skrev ett inlägg med 3 (tror jag att det var) alternativ (mycket roliga sådana) på vad man kunde säga till en telefonförsäljare.

2010-09-04 @ 18:26:05
URL: http://caxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0